Laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sjef en Annelies Laat - WaarBenJij.nu Laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sjef en Annelies Laat - WaarBenJij.nu

Laatste avond in Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjef en Annelies

08 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Het wordt nu wel erg spannend. Het is nu 21.00u en alles is klaar voor vertrek.
We hebben de afgelopen dagen nog heel veel leuke post, cadeautjes voor onderweg, mails en telefoontjes gekregen.
Iedereen superbedankt!

Om ca. 6.00u vertrekken we naar Schiphol samen met Jos, Linda en Lonneke. Het afscheid zal wel bijzonder zijn.

Tenslotte:
voor iedereen, heel veel groeten van ons en tot mails.

• 08 December 2007 - 22:13

Metha:

Annelies en Sjef een hele goede reis gewenst en wij zullen zeker jullie belevenissen volgen! Heel veel groetjes, Hein en Metha Trebbe.

• 09 December 2007 - 16:46

Linda, Guus, Jurre E:

lieve (o)pa en (o)ma. we hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. over ca. 1 uur zijn jullie op het vliegveld. heel veel plezier met werken en een dikke kus van ons allemaal!!!!

• 10 December 2007 - 16:38

Bertiel:

hallo sjef en annelies
    hopelijk een goede reis gehad? ben zeer benieuwd hoe het jullie vergaat, niet te hard werken maar oo genieten van jullie verblijf daar. zal jullie blijven volgen via de site
    groetjes bertiel

• 10 December 2007 - 21:13

Vincent :

Hallo Sjef en Annelies,

Hebben jullie een goede vlucht gehad in dat vliegtig vol nederlanders??
    Ben erg benieuwd hoe jullie het vonden om in het donker in Afrika aan te komen.

Eerst polle polle acclimatiseren, en daar maar verder zien.
    Enfin,ik hoop het hier snel te lezen!!

• 10 December 2007 - 21:37

Anna-Marie:

De eerste dag zit erop! Hopelijk een fijne start gehad en mooi weer. Even lekker bekomen en dan aan het werk.
    Heel veel succes.

• 10 December 2007 - 22:50

Ad En Ans:

Sjef en Annelies,
    Als jullie dit lezen zijn jullie aangekomen. (nb. niet in gewicht). Een plezierige werkplek toegewenst.
    groetjes
    Ad Ans