Weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sjef en Annelies Laat - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sjef en Annelies Laat - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjef en Annelies

10 Maart 2008 | Nederland, Tilburg

Donderdagmiddag hebben wij nog een hele leuke middag gehad in het ziekenhuis. Het afscheid was gezellig, er is veel gezongen, en de cadeautjes waren zeer Afrikaans. Zodra we thuis zijn, volgt er ook nog een tropische regenbui als afsluiter.
Vrijdag is nu echt de laatste dag in Tanzania. We genieten nog voor de laatste keer van onze veranda en de allerlaatste rit naar Kili airport. De terugreis verloopt super. We landen een ½ uur eerder dan gepland, en dan zijn we echt in ons koude kikkerlandje. De verrassing is groot als we door zoveel lieve mensen worden opgewacht. Heerlijk.

Na een paar uurtjes thuis, is alles weer heel gewoon. Alleen hebben we ontzettend veel last van de kou. Dat is echt wennen. De verwarming kan niet hoog genoeg, en bedsokken zijn snel gevonden.
Verder………gaan we nu onze website afsluiten. We hebben met heel veel plezier dit geschreven, maar vooral ook genoten van jullie reacties. Dus……..voor iedereen die zo met ons heeft meegeleefd: Superbedankt. Ook voor alle lieve telefoontjes, e-mails, bloemen en vooral ook de vele welkomthuispost: we genieten er nog steeds van.

• 10 Maart 2008 - 17:22

GLJI:

Jippie, de eerste.
    fijn dat jullie er weer zijn hoor. Ik heb wel afgeteld, maar heb echt van jullie verhalen genoten.

XXX

• 10 Maart 2008 - 17:33

MP:

Back home!
    Nu verhalen vertellen en nagenieten!

Groetjes uit Best

• 11 Maart 2008 - 02:59

Lieke Bertens:

Welkom thuis!

Heb genoten van jullie verhalen!
    Kan me helemaal voorstellen hoe jullie je nu voelen, eenmaal weer terug in NL.

Nu nog even genieten en een beetje bijkomen of deze week alweer aan 't werk?
    We zien en spreken elkaar gauw weer!!

• 11 Maart 2008 - 09:36

Koos:

Welkom terug in het koude kikkerland. Wij zijn al bijna weer gewend....

• 11 Maart 2009 - 14:17

Karin:

Hamjambo?
    Hoe gaat het met jullie? Zo een jaar later? Verlangen jullie ook nog wel eens terug naar Same?
    Ik vond het er echt super en zeker leuk dat wij elkaar daar tegen zijn gekomen!

Groetjes Karin (of Karini voor degene die het niet uit kunnen spreken;))